Тұтынушы бір айлық сабақ үшін N мектебінде ағылшын тілін оқытуға ақы төледі. Ол курстың дәл жартысын аяқтады. Оқыту оны қанағаттандырмады, өйткені оқытушылар үнемі өзгеріп отырды. Қалған сабақтар үшін ақшаны қайтаруға бола ма? Мектеп ақшаны қайтарудан бас тартады.

«Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес тұтынушының құқығы бар:

А) сапалы қызмет алу.

Б) қызмет сапасы қанағаттанарлықсыз болған жағдайда шартты бұзып, ақшаны қайтаруды талап етеді (заңның 30-бабы).

Бұл жағдайда келесі әрекеттерді орындауға болады:

1) келісімшартты зерттеңіз. Ақшаны қайтару, шартты мерзімінен бұрын бұзу және тараптардың жауапкершілігі туралы нақты не жазылғанын тексеріңіз.

2) шағым жазыңыз. Қалған сабақтар үшін ақшаны қайтаруды талап ететін тіл мектебіне жазбаша өтініш жіберіңіз. Қызмет сапасы сізге сәйкес келмейтінін, оқытушылар құрамы өзгергенін және оқытуды жеткіліксіз білікті қызметкерлер жүргізгенін көрсетіңіз (егер бұл шынымен болса). Бұрын айтылған 30-бап, «тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» ҚР Заңына жүгініңіз.

Осыдан кейін ұйым өтінішке 10 күнтізбелік күн ішінде жауап беруге міндетті. Егер ұйым талапты елемейтін болса, Қазақстан Республикасы ИСМ сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне Ақмола облысы бойынша шағым беріңіз немесе сотқа жүгініңіз.

Шағымның өзіне шарттың көшірмесін (егер бар болса), төлемді және тіл мектебімен хат алмасуды растайтын түбіртектерді немесе басқа құжаттарды (Бар болса) қоса беріңіз.

Сонымен қатар, мектепте біліктілігі жоқ қызметкерлер жұмыс істейтінін атап өтуге болады.

         Ақмола облысы бойынша сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменті